Nasturi

Momentan lucrez la un mic proiect care implica o multime de nasturi handmade. Din pacate nu mi-am dat seama de la inceput ca ar fi o idee buna sa fotografiez toti nasturii facuti de mana, si deja am folosit mai mult de jumatate din ei pentru proiect, dar ma bucur ca am observat cat de fumosi si colorati sunt si am zis ca ar merita o postare numai a lor si eventual un tutorial.

Se realizeaza destul de usor de mana, folosind atat croseta cat si acul de cusut, iar rezultatele sunt foarte bune, pentru ca putem controla atat forma cat si marimea nasturilor. Un alt avantaj ar fi ca pentru realizarea lor putem utiliza resturile de fir de diferite culori pe care nu le putem folosi la nimic altceva. Nimic nu se pierde, totul se transforma 🙂 .

Maine voi posta si tutorialul de realizare, dar pentru moment pozele sunt suficiente.

Leave a Reply

