Tutorial : nasturi handmade

Pentru realizarea nasturilor incepem cu un lant crosetat de 4:

Prindem apoi marginile lantului pentru a forma un cerc, pe care apoi crosetam picioruse pana umplem conturul cercului, unind primul piciorus de ultimul:

Apoi introducem croseta prin mijlocul cercului, reptetam procesul de cateva ori pana obtinem o forma conica a nasturelui

Apoi lasam un fir suficient de lung, pe care il introducem intr-un ac de cusut. Introducem acum prin mijlocul cercului, pe fata nasturelui, si il scoatem pe spatele nasturelui, repetand pana acoperim suprafata nasturelui cu  fire paralele, apropiate unul de  celalalt.

In aceasta etapa a realizarii nasturelui putem controla atat forma acestuia (plat sau bombat) cat si marimea, suprapunand straturile cusute, marind astfel nasturele:

Dupa ce am terminat nasturele, insailam cu acul de cateva ori pe spatele acestuia si apoi taiem firul:

Urmand acesti pasi obtinem niste nasturi draguti, frumos colorati, de toate marimile, pe care ii putem folosi in diferite combinatii pentru realizarea unui numar mare de proiecte handmade.

Spor la lucru!!!