Cadouri handmade

Ieri am trimis spre vanzare o parte din obiectele facute de mana pe care le-am realizat pentru perioada sarbatorilor de iarna.

Sper sa se vanda si sper ca persoanele care le vor cumpara sa se bucure de ele si sa le poarte cu placere…eu m-am delectat facandu-le si incercand sa creez niste obiecte frumoase si vesele.

Am trimis brose crosetate in forma de flori

in forma de frunze

Am mai trmis si doua bratari

si buchete de ornamente crosetate

Mai am de lucru zilele acestea – trebuie sa fac daruri si pentru prieteni, dar ma bucur ca am terminat cadoul pentru mama mea…sper sa-i placa si dupa ce-l va primi voi posta imagini cu ce i-am facut (tot handmade, desigur).

 

Pana atunci trebuie sa ma intorc la treaba 🙂

Leave a Reply

