Ghiceste dihania!!!

Am incercat sa crosetez o dihanie (conform sotului meu) si mi-a iesit animalutul care se vede in poze. Nu seamana cu ce speram eu sa semene, asa ca nu stim exact ce este. De aceea ne-am decis sa supunem la vot, timp de o saptamana, identitatea animalutului crosetat :).

Oferim si doua premii: primului care precizeaza opinia majoritatii la finalul saptamanii si primului care ghiceste ce a vrut sa fie dihania. Premiile sunt o brosa si/ sau un cactus, ambele crosetate.

Si acum pozele:

Ateptam opinii sub forma de comentarii pana pe 9.01.2012.

Spor la ghicit!!!

3 thoughts on “Ghiceste dihania!!!

Leave a Reply

