Violeta de Parma

Am vazut pe diferite site-uri niste violete de Parma (sau African Violets) superbe si am zis ca ar fi o idee buna sa incerc si eu sa realizez un model in miniatura, pentru ca in curand va veni primavara si ar fi frumos sa am casa plina de flori, nu doar cactusi, si pentru ca pisicile mele sunt mari consumatoare de “verdeturi” si in afara de cactusi nimic nu supravietuieste la noi in casa am decis ca ar fi cea mai buna solutie sa am o multitudine de flori crosetate, carora Luna si Mia nu le pot face nici un rau.

Asa ca am realizat aceasta mica violeta de Parma crosetata. Voi incerca sa fac si niste modele mai mari si mai apropiate de realitate, dar pentru inceput ma voi multumi cu cateva modele mici, in culori variate- primul intr-un mov deschis.

Mie imi place (si nu doar mie), pisicilor le este indiferenta, asa ca primul model de violeta de Parma crosetata a fost un succes deplin 😛

Leave a Reply

