Set fular si manusi (violet)

Am inceput acest fular acum ceva vreme si recent l-am terminat, si chiar l-am purtat de cateva ori. Materialul este o lana de foarte buna calitate, culorile sunt superbe, tonuri de violet ce variaza de la foarte inchis la foarte deschis, iar modelul este unul pe care l-am invatat de pe un site cu modele de crosetat. Nu stiu cat de bine se vede in poze, dar am obtinut niste “bumbi” care dau volum fularului.

Si pentru ca mi-a mai ramas fir, am crosetat si o pereche de manusi fara degete, carora ma gandesc sa le adaug o margine asemanatoare cu a fularului si  nasturi,  crosetati desigur, cate unul pe fiecare manusa. Voi posta poze cand le voi termina.

One thought on “Set fular si manusi (violet)

Leave a Reply

