Perna cusuta

Am inceput de cateva zile un nou proiect, care nu presupune crosetatul, ci cusutul in punct de cruce. Am ales acest proiect din mai multe motive: aveam niste bucati mari de panza (tesuta marunt) primite de la Mihaela ( 😦 ), aveam resturi de fire care erau prea mici pentru a le mai folosi la crosetat dar perfecte pentru cusut si, nu in ultimul rand, pentru ca simteam nevoia de varietate si am zis ca o schimbare ar fi buna.

Asa ca am taiat doua bucati de panza suficient de mari pentru a fi utilizate ca fete de perna si am ales un model geometric (litera H repetata ) relativ mic, pentru a putea maximiza firele ramase.

Inspiratia a provenit de pe blogul Yarnstorm scris de Jane Brocket, care e plin de poze superbe si texte minunate : http://yarnstorm.blogs.com/jane_brocket/2011/12/clean-and-bright.html

Pana acum e o placere si sper sa postez destul de curand si produsul finit 🙂

P.S. Ca sa dovedesc cat de mult iubesc acest proiect am adaugat si o inimioara crosetata care ma inveseleste de fiecare data cand ma uit la ea…si pe care o voi transforma intr-un breloc, imediat ce voi reusi sa gasesc un inel metalic de care sa o atasez.
Handmade all day, every day !!!

Leave a Reply

