Tutorial realizare inimioara crosetata

Incepem cu un lant de 3, pe care il unim la capete

Apoi crosetam 9 picioruse simple pe lantul realizat

Urmeaza 18 picioruse simple, cate 2 corespunzatoare unui piciorus simplu de pe randul anterior

Apoi inca 2 randuri, fiecare cu cate 18 picioruse

Incheiem la acest pas, obtinand o jumatate superioara a inimioarei crosetate.

Repetam aceiasi pasi pentru a doua jumatate superioara a inimioarei, cu mentiunea ca pe ultimul rand facem doar 13 picioruse, restul de 5, pana la 18, legandu-le de jumatatea realizata mai devreme

Crosetam apoi de jur imprejur un rand de picioruse simple, inconjurand ambele jumatati superioare ale inimioarei. Din acest moment nu mai este nevoie sa numaram piciorusele. Dupa ce inconjuram cele doua jumatati ne vom afla la inceput, la locul de unire al acestora.

Presam inimioare, ca sa identificam cele doua margini laterale simterice, acestea fiind punctele unde vom scadea, din doua picioruse obtinand unul singur. In restul circumferintei inimioarei crosetam picioruse simple, corespunzatoare celor de pe randul aterior.  Scazand constant si simetric la fiecare parcurgere a circumferintei, aceasta va scadea constant.

Cand circumferinta se micsoreaza considerabil umplem inimioara (eu am umplut-o cu resturi de fire de la crosetat, pentru a nu le irosi ). Continuam sa crosetam picioruse simple, scazand simetric pe marginile laterale, pana ajungem la final, unde incheiem si coasem varful inimioarei.

In functie de grosimea firului utilizat, si de cat de mult umplem inimioara, aceasta va iesi de marimi si consistente diferite.

Spor la lucru! 🙂

Advertisements

One thought on “Tutorial realizare inimioara crosetata

  1. damn! you make it sound so simple… :D. i’m ashamed.

    cred ca ar trebui sa filmezi. sa introduci si ceva filmulete pe post de tutoriale :). ce zici? :*